Geliştirilmiş kullanıcı arayüzü
Office 2013, Office 2010'un eskimeye başlayan arayüzünü yeni renklerle canlandırıyor ve daha göz dostu bir hale geliyor. Tabi ki arayüzdeki yenilikler bununla kısıtlı değil. Örneğin gözden geçirilen Dosya sekmesi, yeni bir belge oluştururken size mevcut şablonları gösteriyor.
PDF dosyalarını düzenleyebilme
Word, artık PDF dosyalarını açıyor ve size tam bir düzenleme işlevi sunuyor.
Otomatik yer imi oluşturma
Bu özellik sayesinde bir Word belgesini kaydettiğinizde en son kaldığınız yere otomatik olarak gidebiliyorsunuz. Böylece uzun Word belgelerinde imleci bıraktığınız yeri aramanıza gerek kalmıyor.
Office içi görsel arama
PowerPoint gibi Office belgelerinde belge içine görsel arayıp eklemek, kolay bir iş değildi. Ancak bu durum, Office 2013 ile değişiyor. Artık Office içerisinden Bing'i kullanarak uygun görseli bulmanız ve bulduğunuz resmi herhangi bir Office belgesine ekleyebiliyorsunuz.
Excel'in QuickAnalysis aracı
Excel'in yeni QuickAnalysis aracı ile veriyi seçmeniz yeterli. Excel, verilerinizi en iyi biçimde nasıl biçimlendirebileceğiniz, analiz edebileceğiniz ve sunabileceğinizi size söylüyor.
0 comments :
Yorum Gönder