Android Telefonlarda Rehber ve Bilgileri Yedekleme

21 Şubat 2016 Pazar

Google, Android telefonları yedekleme için sunduğu kendi dahili senkronizasyon sistemi sayesinde, rehber, resimler, takvim, indirdiğiniz uygulamalar ve daha bir çok bilgiyi Google Gmail hesabınızla senkronize ederek korumanıza olanak sağlıyor.

Adım 1: Öncelikle telefonunuzun Ayarlar menüsüne girin ve oradan Hesaplar bölümünü açın.

Adım 2: Hesaplar bölümünde, en altta yer alan Hesap Ekle butonuna tıklayarak bir gmail hesabı ekleyin. Unutmayın bu hesap, tüm verilerinizin saklanacağı hesap olacağından, bunun şifresini kesinlikle unutmayın.

Adım 3: Hesabınızı yönergeleri takip ederek ekledikten sonra, telefonun hangi verileri düzenli olarak senkronize edeceğini, yani yedeğini alacağı belirleyin.

Adım 4Hesaplar bölümünde eklediğiniz, veya daha önce ekli olan hesaba tıklayarak, içerisinde hangi servislerin yedeğinin alınacağına dair sağ taraftaki butonları açıp kapatabilirsiniz.

Adım 5: Son olarak, cihazın genel yedeği için Ayarlar bölümünden Yedekle ve Sıfırla menüsüne tıklayın ve burada Yedek hesabınızı ekleyin. Üstteki verilerimi yedekle ve otomatik geri yükle bölümünü de aktif etmeyi unutmayın.


Share/Bookmark

0 comments :