SQL Server 2012 Eğitim ve Sınavları

4 Ocak 2016 Pazartesi

SQL Server 2012 lansmanının ardından, konuya ilişkin pek çok kaynağa ulaşmak artık çok daha kolay.

Bu kaynakların bis kısmını sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle SQL Server 2012'de gelen yenliklere göz atmak için ücretsiz SQL Server 2012 elektronik kitabından faydalanabilirsiniz.

Buna ek olarak etkileşimli SQL Server Öğrenme Serisi videolarından faydalanabilirsiniz :

MDS (Master Data Services) konusunda gerçekleştirilen 1 günlük eğitimin tüm video ve sunumlarına ulaşmak için tıklayın.

Son olarak da SQL Server 2012 konusunda eğitim almak isterseniz, aşağıdaki başlıkla konusunda başvurabilirsiniz :

    Course 10774A: Querying Microsoft® SQL Server® 2012: Bu 5 günlük eğitim SQL Server konusunda en temel eğitim. İster veritabanı yöneticisi, ister yazılım geliştirici, isterseniz de iş zekası konusunda uzmanlaşmayı planlayın, bu kurs başlangıç noktanız olabilir. İlgili sertifika sınavı : Exam 70-461.


Share/Bookmark

0 comments :