Duyuru - Sınav Soruları ve Diğer Konular Hakkında

1 Mayıs 2011 Pazar

Arkadaşlar, lütfen sınav soruları hakkında devamlı bana mail atmayın. Testkingler ve Braindump’lar %100 garanti vermez. Sadece soru tiplerinizi görmeniz için gönderiyorum. İşin diğer tarafı, Testkingler ile Microsoft’ un sınavlarını ve diğer sınavları verenler kendini kandırmış olur !!!

Diğer bir konu, kısa bir süre sonra IT Exams bölümü için comments (yorumlar) bölümünü açacağım. Sınava giren veya girecek arkadaşlar  düşünce ve önerilerini yazsınlar.

Diğer bölümlerin comments (yorumlar) bölümünü şimdilik açmayacağım. Çünkü kısa bir süre önce yaşadığımız hoş olmayan şeyler (bazı arkadaşlar arasında küfürleşmeler, sataşmalar) nedeni ile şimdilik kapalı.

Değinmek istediğim bir konu daha var; bazı arkadaşlarım Özellikle orjinal Microsoft kitaplarını e-book larını internete yüklememizi istiyor. Sakıncası olmayanları ve telif problemi olmayanları zaten yüklüyorum.

Mail içeriklerinin ve blog takibinin, Twitter senkronizasyonunu yapmayı düşünüyorum fakat konu içerikleri zaten mail olarak sizlere geliyor. Açıkcası bloğun Twitter’ da online takibini istemeniz biraz anlamsız geldi. Müsait zamanda ilgileneceğim.

Tek konu mail aboneliği var mı diye soruldu. Evet var fakat şu an tam istediğim gibi olmadı. Eksikleri var, tamamlamam gerekiyor. Bunun yanında konu online sharing / e-mail modu açık.

Mail abonelik içeriklerini, RSS content’den ATOM content’e çeviriyorum. E-mail içeriklerinde, konu e-mail reply/share modu şimdilik kapalı olacak ama content share’i facebook için açabilirim.

Haber Grup’ larında daha hızlı cevap almak için bana özelden mail atılması ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum; tanımadığım veya bana mail atmayan arkadaşları MSN’ e eklemeyeceğim. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum fakat benim devamlı sizlere ayıracak kadar vaktim olmayabiliyor. Çünkü benim de bir iş ve özel hayatım var.

Anlayışınız için teşekkürler.


Share/Bookmark

0 comments :